Robert de Boer

eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Uitdagingen voor non-profitmarketeers en tips om daarmee om te gaan
Marketeers bij non-profitorganisaties kunnen rekenen op extra weerstand uit de eigen achterbanNederlanders zijn gek op goede doelen en maatschappelijk verantwoorde…
De impact van niet-lineaire televisie op advertising, campagne-aanpak en budgetten
Hoe advertising op tv zou kunnen werkenDe verschuiving van kijktijd van ouderwetse lineaire televisie naar verschillende vormen van niet-lineaire televisie…
Ook de Nederlandse programmatic-wereld door kortingen en deals beheerst
De ANA Papers in Nederlands perspectief Vorige week barstte in de mediawereld in de VS een bom. The Association of…
Zo ziet mobile marketing eruit in 2017
6 trends in mobileVolgens onderzoeksbureau GfK is het aantal Nederlanders met een smartphone en tablet voor het eerst sinds hun…
Televisie straks niet meer geschikt om merkdoelstelling te behalen
Nederlanders kijken fors minder lineaire televisieVideo wordt door velen gezien als het ideale medium om een merk- of brandingboodschap over…
Waarom ik Google en Facebook meer met data vertrouw dan de overheid
En waarom discussies over privacy uit balans zijnHet informatietijdperk zou eigenlijk het datatijdperk moeten heten. Want telkens als we ergens…
Devices, sensoren en data: kans of bedreiging? #TNWEurope
De tweede dag van The Next Web Conference in Amsterdam begon met een aantal soms gênante foto’s en tweets van het The…
Het Mobile Maturity Model: hoe bedrijven mobiel-volwassen worden
Mobile is als vakgebied binnen digitale marketing nog vrij nieuw. De afgelopen jaren heeft een handjevol koplopers al mooie voorbeelden…
Adverteren op digitale radio: is het al tijd om in te stappen?
De stand van zaken & een case van GreetzEen aantal maanden geleden schreef ik hier op Marketingfacts over de ontwikkelingen…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!