Robert de Boer

eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

De 3 geheimen van Pulitzer Amsterdam om elke dag een legendarische beleving te bieden
In gesprek met de general manager van het iconische Amsterdamse hotel.Pulitzer Amsterdam is één van de meest iconische en best…
Zo verdubbelden deze managers in 6 maanden de betrokkenheid van hun afdeling
Begin 2015 kregen drie managers, als nieuw team, een afdeling binnen ABN AMRO onder hun hoede. De afdeling was overladen…
Dit is waarom NRC weer groeit in een markt die blijft krimpen (hint: klantbeleving)
In gesprek met Xavier van Leeuwe, Directeur Marketing & Data NRC MediaIn krantenland is het al jaren kommer en kwel.…
Verandering nodig? Zo start je een bottom-up beweging in je organisatie
Het is dondermiddag en de langverwachte dag is daar. Weken geleden heb je al de uitnodiging gekregen om je op…
Managers, zo stimuleer en faciliteer je klantgericht werken
Drie leiderschapsprincipes uit een gesprek met Bas van der Veldt, ceo van AFAS.Hoe creëer je een omgeving waarin klantgericht werken…
Vier factoren die elke klant enthousiast maken
Twee weken geleden gaf ik een seminar aan een flinke groep deelnemers. Na afloop van mijn seminars deel ik altijd…
Deze gemeente deed wat veel bedrijven niet lukt: zelfsturend organiseren. Dit is hoe ze dat doen.
Drie stappen naar het mogelijk maken van zelfsturende teamsGemeente Hollands Kroon (gesitueerd in de kop van Noord-Holland met Anna Paulowna…
Waarom jouw focus op klantbeleving slechts symptoombestrijding is
Dat het vakgebied customer experience management de afgelopen jaren een enorme boost heeft gekregen, is wel duidelijk. Organisaties stellen zichzelf…
Dit is de reden dat veel cultuurveranderingen in organisaties de mist in gaan
Cultuurverandering, een geladen onderwerp in veel organisaties tegenwoordig. Verandering is moeilijk en doet pijn, zo is vaak de eerste gedachte.…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!