Robert-Jan van Diepen

Directeur/eigenaar bij DiepbiZniZ Consulting

What about user experience! Al meer dan 10 jaar ben ik werkzaam in de online scene. Ik analyseer door zowel kwalitatieve als kwantitatieve technieken in te zetten, wat gebruikers nodig hebben, hoe zij zich gedragen op internet en welke drijfveren zij hebben. Met deze verkregen inzichten help ik bedrijven en organisaties hun klanten en relaties te begrijpen en te kijken welke kansen zij hebben om de user experience te verbeteren en te innoveren. Specialiteiten ● UX Research : (remote) usability testen, eyetracking, groepsdiscussies, face-to-face interviews, enquêtes, AB en Multivariate testen, card sorting, tree testen, taakanalyse, Google Analytics ● UX Design : customer journey mapping, user flows, user scenario’s, persona’s, navigatie -en contentstructuur , informatie architectuur, wireframing Alles voor zowel desktop, mobiel, tablet en apps. U kunt mij altijd benaderen voor interim dienstverbanden of freelance opdrachten.

Hoe gaat Spotify eindelijk winstgevend worden?
Met de recente beursgang is Spotify meer dan ooit in beweging. Op het moment draait het bedrijf nog flinke verliezen, maar…
7 trends voor de digitale marketeer in 2016
Het einde van het jaar 2015 komt in zicht en de mensen die mij kennen, weten dat dit het moment voor…
De 10 trends voor online en digital marketing in 2015
Het einde van het jaar 2014 komt in zicht en de mensen die mij kennen, weten dat dit het moment…
Mobile marketing 2007-2014: apps worden volwassen en evolueren verder
Sinds 1998 voeg ik nieuwe technologieën toe aan bestaande producten of diensten en bedenk ik nieuwe producten en diensten met…
De 5 socialmediatrends van 2014 met trendstrateeg Lieke Lamb
Naast de 10 socialmedia- en onlinemarketingtrends voor 2014 heb ik, net als afgelopen jaren, trendstrateeg Lieke Lamb van Bureau Trendwatcher.com…
10 socialmedia- en onlinemarketingtrends voor 2014
Het einde van het jaar 2013 nadert, dus verschijnen de trendslijsten voor het nieuwe jaar 2014 weer. In dit artikel…
De iPhone is het meest winstgevende product in Amerika
Top 7 meest winstgevende producten in Amerika Onlangs verscheen het onderzoek naar de meest winstgevende producten in Amerika. Succesvolle bedrijven…
App-marketing: bereken de kosten van een top 10-notering
Vijf jaar geleden wisten we allemaal nog niet wat apps waren en hoe ze ons leven zouden veranderen. Inmiddels is…
Mobiele-marketingcase: promotie van apps via Twitter en Facebook
Deel 2: Cijfers en leerervaringen van met de ANWB Onderweg-app Gisteren schreef mijn collega Paul van Haastert het artikel Mobiele apps…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!