Specialist in brand and identity. Helping organizations to find their voice and use it. Registered Senior Communication and Senior Marketing Professional (RM, SMP, SCP en NQL). NIMA Member.
Hoe MTV in de social media nieuwe TV seedt
naam marketeer plug van nieuwe serie doel en seeding voorbeelden, crowdtarget video embed erin
Top 5: Social Media #tips of #fail
Tijdens de Nationale Marketingdag 2010 was het een komen en gaan van presentaties op gebied van Social Media (Marketing). Voor…
Stephan Fellinger tijdens de SpinAwards: ‘Het gaat hartstikke goed met de sector ‘
Letterlijk tijdens de uitreiking van de SpinAwards sprak ik de man achter de awards, Stephan Fellinger. Fellinger gaf aan dat…
Charlie Kindel (Microsoft) toont een draaiende Windows Mobile 7 telefoon
Tijdens de Microsoft Dev Days 30 en 31 maart 2010 spraken wij Charlie Kindel (@ckindel). Naast Porscheliefhebber en voetbalfan is…
Interview Jason Theodor: Hoe creatief denken tot conversie leidt
Er is niets mooiers in het magisch marketingstrategisch landschap dan de essentie van nieuwe online instrumenten te doorgronden om zo…
Niels Baas (MTV) + Eric-Jan Doorenbosch (HI!) = MTV Mobile
Maandag 15 februari 2010 lanceerde MTV Networks en HI! hun MTV Mobile. Het belnetwerk is van HI!, de content en…
Gist: Ultiem social profile management?
Buzz van Google leek het begin te worden van een integratie van diverse sociale media met de Google chat en…
Bert Brussen (#Twittershizzle) over ‘paarse broeken-dingetjes’
Twitteraar Bert Brussen (@bertbrussen) is bekend van De Jaap, Nieuwe Revu en ooit GeenStijl. Hij is op Twitter een van…
TU Delft: Nederlandse universiteit met eigen iTunes U channel
De TU Delft presenteerde gisteren op een nuchtere wijze hun eigen iTune U-channel. Na veel gecommuniceer met Apple was er…