Rosanne Bos

Contentspecialist bij SDIM Online Marketing

Rosanne is contentspecialist bij SDIM Online Marketing. Binnen deze rol specialiseert zij zich op het gebied van strategie, innovatie en social media. Hierbij streeft Rosanne naar het beste resultaat passend bij de concrete doelen en de fase waarin de te bereiken customer zich bevindt. Dit doet zij voor veel verschillende opdrachtgevers. Het klantportfolio van SDIM loopt namelijk uiteen: van MKB, tot goede doelen en internationale organisaties.

AI-nieuws vanuit Meta, lancering van Threads

In deze social update lees je meer over de tests van Meta, Threads in Europa en handige nieuwe features op WhatsApp. Lees je mee?

WhatsApp-uitzendkanalen: nieuwe dimensie voor marketing?

Onlangs heeft Meta wereldwijd geïntroduceerd. Het is beslist de moeite waard om te overwegen die in te zetten voordat de markt verzadigd raakt. Een uitleg.

AI op LinkedIn, TikTok lanceert Series en 4 nieuwe Pinterest ad-formats

In deze social update: Hoe LinkedIn AI toepast op het platform, hoe TikTok de search ad markt aanboort en nog veel meer.

Hoe advertising op TikTok steeds interessanter wordt voor conversiedoelstellingen

Social update (november 2022): Hoe je straks Reels kunt inplannen, waarom Shuffles dé app voor jou is en hoe advertising op TikTok steeds interessanter wordt voor conversiedoelstellingen.

Hoe Snapchat verwacht gebruikersaantallen te boosten

Hoe Instagram vol inzet op Reels als videovorm, hoe de nieuwe app BeReal binnen korte tijd enorm populair is geworden en.... hoe Snapchat verwacht de gebruikersaantallen te boosten.

Twitter is terug van weggeweest
Social update van februari: alles over de nieuwste trends en ontwikkelingen en updates op het gebied van social mediaDe ontwikkelingen…

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!