Sanne Bakker

Eigenaar / freelance contentproducent bij ensanne focus op content

Sanne Bakker, ook wel bekend als @ensanne, is freelance contentproducent. Online en offline neem ik van A tot Z de productie uithanden; van strategie tot creatie. Sanne gaat graag met jou de uitdaging aan om jouw doelgroep te raken met de juiste content. Want: “Door te focussen op de creatie en distributie van waardevolle, relevante en consistente content kun je jouw doelgroep aanspreken, aantrekken en tot actie aanzetten.” Een unieke printuitgave, social media content, video, online platform, nieuwsbrief, podcast... Ook geef ik (social media) training aan ondernemers, medewerkers en studenten. Sanne heeft veel ervaring in destinatie marketing en de culturele sector. Ze werkte de laatste jaren aan campagnes voor 75 jaar vrijheid Den Haag, Feest aan Zee / 200 jaar Scheveningen, een blogsabbatical in Zuid-Limburg, Liberation Route Europe, City Marketing Amersfoort en Gelderse Streken. Sanne heeft een enorme passie voor reizen en heeft een eigen reisboog.

Wees een Floortje! Corona biedt toerisme deze zomer kansen in eigen land
Rondgang: er is werk aan de winkel om Nederlandse reiziger in het land te houdenAls een olifant in een porseleinkast…
Destination Marketing 3.0: stop het junkfood-toerisme!
Zo moeten historische steden strijd voeren tegen overtoerisme... na de coronacrisisDoor het coronavirus reizen we even niet, maar de reisbranche…
Delft wordt Groen: een kijkje in de keuken bij een non-profit-duurzaamheidscampagne
Delft wordt Groen is een non-profitcampagne om groene awareness bij bewoners en ondernemers aan te jagen en de stad te…
Achter het decor van Wie is de Mol? Take-aways uit de bestemmingsmarketing van Oregon
We staan aan de vooravond van de finale. Wie is de Mol? Is het Thomas, Jochem of toch Sanne? Als…
Nieuw: Google MapsIndoors verbetert customer journey van evenementen en locaties
De figuurlijke rode loper voor evenementen, locaties, steden en regio’s kan nog vele malen beter. Voordat de gast zijn of…
Tips voor het ontwikkelen van een virtual-reality-app
Dit derde artikel over de VR Days Europe wijd ik aan tips als je een VR-app wilt ontwikkelen. Omdat het…
Virtual reality storytelling: 3 internationale cases
Storytelling in marketing is een noodzaak. Maar het is een uitdaging om als marketeer, uitgever of organisatie de innovatieve tools te…
Virtual reality is serieuze business #VRDaysEurope
De omvang van de tweede editie van de VR Days gaf al aan dat er een revolutie plaatsvindt. Vorig jaar…
Case: hoe bouw je een bloggerscommunity op?
Vakantieboulevard heeft in ongeveer een jaar tijd een bloggerscommunity van zestig bloggers opgebouwd die eens per vier weken hun ervaringen…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!