Stef is van origine een digitaal strateeg, al sinds 1993 gefascineerd door het medium internet en alles wat daarmee te maken heeft. Vanuit die hoek houdt hij zich nu zo’n 15 jaar bezig met merkstrategie en de invloed die dat heeft op reputatie. Stef was tot 2018 bij diverse bureaus verantwoordelijk voor strategie en creatie. Ook werkte hij een aantal jaren als zelfstandig adviseur. Sinds 2018 is hij creatief directeur bij IVRM Reputatie. Zijn specialisme richt zich op het ontrafelen van de kern van een organisatie of merk en het daaruit bedenken en ontwikkelen van communicatie, merk, reputatiestrategieën. Bij IVRM is Stef betrokken bij complexe positioneringsvraagstukken van klanten en creatieve vertaling naar middelen.
De gedroomde toekomstige reputatie van Almere City is die van de jongvolwassen challenger die als jongste BVO een mooie plek heeft in de middenmoot van de eredivisie.
Over vrouwenvoetbal is ontzettend veel te doen en het leidt in deze tijd altijd wel tot discussie. Hoe komt dat?
Is het een goed idee om je imago op te krikken door de (voor)oordelen te benoemen en het tegendeel te laten zien?
Sport heeft een onwaarschijnlijk belangrijke, verbindende rol in onze maatschappij. Tijd om sport te koppelen aan reputatie.
Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead, neemt doorgaans geen blad voor de mond, ook niet op social media. Hij blijft nieuwsgierig naar 'de andere kant' en pleit voor nuance.
Deze keer in onze podcast de CEO van Wildlands, Erik van Engelen, reputatiespecialist ‘avant la lettre’.
Lesje public affairs: in deze podcast neem ik de fijne kneepjes van een goede lobby door met onze adviseur public affairs, Pieter Veldhuizen.