Stephen heeft bij ClearSense, Facilitate Digital en Conversion Company gewerkt. Hij heeft daar voor zowel kleine als grote bedrijven gewerkt (waaronder Randstad, Flexa, O'Neill, KPN, Het Net, XS4ALL, Telfort). Momenteel is hij werkzaam als Senior Online Marketeer bij Mangrove waar hij verantwoordelijk is voor de kwaliteit van de online marketing afdeling. Hij adviseert klanten op gebied van SEA, SEO, Analytics en Social Media en tevens ondersteunt hij ze in deze werkzaamheden met zijn team. Conversie gericht ter werk gaan staat bij hem centraal.
Is de wereld wel klaar voor big data?
Uit een onderzoek van IBM onder chief marketing officers over de hele wereld, blijkt dat de meeste CMO's niet weten…
Wie ben ik? Over het belang van een sterke organisatie-identiteit
Deze maand was ik op het Identiteitscongres. Daar hielden wij met een aantal relaties een 'identiteitsontbijt', een dialoog over organisatie-identiteit.…
De kracht van een goed verhaal
Storytelling is simpelweg het vertellen van een verhaal. En voor marketeers: het overbrengen van een boodschap aan de hand van…
Brainpower in B2B: de kracht van brainbound marketing
Paul Hassels Mönning combineert inbound marketing met inzichten over de werking van het klantbrein. Hij biedt dit concept aan als…
Recruitment als marketingtool
Recruitment en marketing hebben veel overeenkomsten. Door deze overeenkomsten beter op elkaar af te stemmen, kan een veel grotere synergie…
De evolutie van contentmarketing
Contentmarketing is niets nieuws. Bedrijven verspreidden meer dan honderd jaar geleden ook al waardevolle, relevante informatie om hun business te…
Jongeren kiezen voor Instagram en Snapchat
Generatie Y moet op een bepaalde manier aangesproken worden om ze op de juiste manier te prikkelen, maar jongerenmarketing is…
14 hotte marketingtrends voor 2014
Ik spreek veel marketingdirecteuren en -professionals in mijn werk. Die gesprekken gaan regelmatig over trends en ontwikkelingen in het vakgebied.…
Facebookverbod springlevend
Je leven lang eten met een lepel?Vorige week zag ik dat Facebook op 20% van de Amerikaanse werkplekken geblokkeerd is.…