Sytse Kooistra

Strategy Director bij Kaliber

Hoe je het zegt is net zo belangrijk als wat je zegt

Fantastisch wanneer je een unieke boodschap kunt vertellen, maar laat het niet ten koste gaan van de relevantie. Maak je meer zorgen over een unieke manier van vertellen dan koste wat kost iets unieks vertellen.

Loopt een pinguïn er met de winst vandoor deze kerst?
De traditie van kerstcommercials in de UKIk krijg pas kerstkriebels als ik de Coca Cola Kersttruck op TV heb gezien.…
Strategieles van Miami Ad School NY – deel 4: de creative brief
"It feels like the hard work is already done for the creative"Samen met 17 strategen van over de hele wereld heb…
Strategieles van Miami Ad School NY – deel 3: de insight
"Insights are like beauty"Samen met 17 strategen van over de hele wereld heb ik afgelopen zomer de Account Planning Boot Camp aan…
Strategieles van Miami Ad School NY – deel 2: de strateeg
"Never say: 'This is not my job'!"Samen met 17 strategen van over de hele wereld heb ik afgelopen zomer de Account Planning…
Strategieles van Miami Ad School NY – deel 1: strategie
"Make change happen"Samen met 17 strategen van over de hele wereld heb ik afgelopen zomer de Account Planning Boot Camp aan de…
In-store vs. social media. Moet je wel een keuze maken?
Je kent het wel, je start je dag op met een aantal artikelen uit je Twitter-netwerk. En dan kom je…
Concurrenten worden paddenstoelen, revenge of the nerds en 8 andere trends voor 2013
the valley trendrapport 2013 Ook dit jaar hebben we bij the valley een kijkje in de glazen bol gedaan. En…
Nieuw: de marketeer-stage
De rol van de marketeer is veranderd. Of is eigenlijk continu constant aan het veranderen. Dat heeft natuurlijk te maken…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!