Tadek Solarz

Directeur/DGA bij CMG Nederland

Practice what you preach, de combinatie van adviseren en zelf ondernemen is voor mij ideaal. De lessen die ik leer breng ik dagelijks in de praktijk als directeur/DGA van de Creative Marketing Group Nederland. Opdrachtgevers werken samen met CMG Nederland aan het versterken van marktposities. Zes bedrijven, één aanspreekpunt. De belangrijkste marketingdisciplines verenigd in een groep. CMG werkt aan oplossingen die zich bewegen op het snijvlak van marketing, communicatie en internet-technologie. Met een man of honderd goed voor een top twintig positie in Nederland. Marketing is mijn speelveld met een voorliefde voor business-development, positionering, retail, merkontwikkeling en design. Ik help marketeers met hun positioneringsvraagstukken, marcom-strategie en merkbeleid. Verwacht van mij geen instant oplossingen. Als het gaat om een gesprek over de inhoud kun je me altijd bellen. Een mailtje sturen kan natuurlijk ook, tadek@solarz.nl omdat ik van simpel houd. CMG Nederland wordt gevormd door DWVTS marketingadviseurs, WEDA/BigID, Crossover Consultancy, Coolminds Virtual reality & internet, Network Operations en Kweekvijver Noord.

De successen van MessageBird’s Mayke Nagtegaal
Het is de missie van MessageBird om het overgecompliceerde 'customer communication'-domein simpeler en moderner te maken. De startup uit Amsterdam,…
Lief, leed, zweetsokken en leven op Red Bull: de magie van StartupBus Europe
Hackers, hustlers en hipsters 72 uur opgesloten in rijdende hackathon De wereld van de startups heeft zo zijn eigenaardigheden, met…
TMG Startups: “We gaan ons niet te veel met de zaken bemoeien”
Interview met Axel Kenninck, manager van de incubator-tak van TMG MediaKlassieke (print)uitgevers hebben het lastig, daarom zoeken ze naar nieuwe…
Marc de Vries van TMG wordt Country Manager Twitter in Nederland
Hij was al een korte tijd geen CEO van Hyves meer, maar de move van TMG naar Twitter mag niettemin…
Waarom Twitter naar Nederland komt
Het gerucht ging al langer, anderhalf jaar om precies te zijn, maar Twitter komt nu echt naar Nederland. Inmiddels is…
Hoe een video viraal gaat zónder mallotige Koreaan
“Doe mij maar een viral.” Elke PR-professional is weleens in de gênante situatie terechtgekomen dat een (potentiele) klant vroeg, smeekte…
Briljant staaltje newsjacking met #negerdag en @howardkomproe
Maar wie kaapt nu wiens nieuws?Een klassiek staaltje newsjacking konden wij vorige week donderdagavond en vrijdag in actie zien: #negerdag.…
Hoe word ik een echte goeroe?
Aangezien de augurken in de comments hier op Marketingfacts een meester zijn in het afplassen van goeroes, maar zelf vaak…
Drie social media marketing trucs die ik niet meer wil zien in 2012
Dat 2012 maar een succesvol social media marketingjaar moge worden! Want, 2012 gaat het jaar worden waarin wij het doodnormaal…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!