Thomas Romers

Redacteur bij Marketingfacts

Thomas Romers schrijft als redacteur voor Marketingfacts. Binnen de marketing ligt mijn grootste interesse in branding en (online) communicatie via bijvoorbeeld de socials. Daarnaast klim ik graag in de pen om interessante, prikkelende artikelen te publiceren. Verder lees ik alles wat los en vast zit over auto's, politiek en het overige nieuws in onze maatschappij. Ter ontspanning ben ik vaak buiten en op de racefiets te vinden.

Marketing&Facts: Toekomstperspectief in marketing
‘Grootste vraag naar marketeers sinds 2016’Na een lastig jaar waarin de coronapandemie overheerste, er veel werd bezuinigd en veel mensen hun…
Marketing&Facts: ‘Televisie verliest z’n hoofdrol in de huiskamer’
Tv-kijken hoeft niet meer per se op de televisie, maar gebeurt op ieder schermTegenwoordig zijn er steeds meer mogelijkheden om…
Marketing&Facts: Redenen om socials te gebruiken
We gebruiken bijna allemaal social media. Maar waarom eigenlijk?Tegenwoordig is bijna iedereen wel te vinden op minimaal één social media kanaal,…
Marketing&Facts: Waar wonen jongeren?
Groot-Amsterdam vergroent, Delfzijl vergrijstDe jongeren van nu zijn de consumenten van later, maar waar wonen ze? De basisgeneratiecijfers van het…
Marketing&Facts: Winkelen moet leuk blijven
‘58 procent van de Nederlanders vindt winkelen op dit moment niet leuk’De pandemie illustreert een zekere rivaliteit tussen online en…
Marketing&Facts: Vooral mannen hielden geld over
Grootste barrière om het gespaarde geld 'te laten werken' is relatief laag vertrouwen in de economie.Kantar heeft in het Verenigd…
Marketing&Facts: Geboortegolf Unicorns
136 nieuwe miljardenbedrijven zagen het levenslichtDe coronapandemie bracht veel branches in verlegenheid. Onder meer horeca, retail, evenementen- en reisbranche hadden zwaar…
Marketing&Facts: CEO is Digital First
In hoeverre zijn digitale klantervaringen leidend in de toekomst?In tijden waarin iedereen een 'zakcomputer' bij zich heeft en dus overal en…
Marketing&Facts: Adverteren via Connected TV
CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!