De omnichannel-organisatie van 2020 zet de klant radicaal centraal in haar strategie
Een visie vormen over ‘de omnichannel-organisatie’ van 2020 is een lastige taak. Onmogelijk zelfs. Technologische oplossingen volgen elkaar in een…
De omni-channel organisatie: op naar 1 klantervaring
De consument van heden ten dage is niet meer dezelfde als die van 10 jaar geleden. De huidige consument is…
Van store manager naar data manager
Verschillen worden kleiner, grenzen vervagen. Terug naar Pangea: één supercontinent. We’re living in a complex world. Technologische ontwikkelingen volgen elkaar…
Blaast de retailvolutie de retailbranche nieuw leven in?
Een verslag van Emerce eRetail Zo’n 2,5 week geleden was ik bij Emerce eRetail: hét e-commerce congres voor de Nederlandse…
Social media voor evenementen: een beleving van 365 dagen per jaar
Onlangs kregen wij van Olympisch Vuur de vraag om met een advies te komen voor de positionering en marketing rondom…
Social media voor evenementen: een beleving van 365 dagen per jaar
Onlangs kregen wij van Olympisch Vuur de vraag om met een advies te komen voor wat betreft de positionering en…
Met crosschannel klantenservice naar duurzame klantrelaties
Voor bedrijven is er redelijk wat veranderd de afgelopen jaren als we het hebben over klantenservice. Sinds de opkomst van…
‘The Webcare follow-up’: Community management
Na mijn eerdere artikelen te hebben gericht op Webcare, zal dit artikel zich focussen op community management.Zoals in vorige artikelen…
Social media: Essentieel voor serviceorganisaties, niet de oplossing voor alles (Deel 3)
Deze week publiceer ik de laatste aanbevelingen van mijn afstudeeronderzoek. Voor diegene die de eerste artikelen gemist hebben, zal ik…