Auteur, spreker, Managing Partner bij C2B: een bureau dat met crowdsourcing, co-creatie, iBeacon en NFC chips de ideale klik met de consument levert.
Nespresso: de eindgebruiker leren kennen in b2b
Een veel voorkomend verschijnsel bij b2b-managers, is dat zij zaken doen met een afnemer, een decision-making unit, maar de eindgebruiker nauwelijks…
3 voorbeelden van online stemmen verzamelen
Laat jij je overhalen om te stemmen?Een Marketingfacts-lezer is op de hoogte van allerlei praktijkvoorbeelden van succesvolle campagnes. Inspiratie wordt…
NFC-chips en iBeacon-apps toepassen voor activaties, virals en social business
NFC-chips en iBeacons zijn een grote belofte voor marketing-Nederland. Sommige journalisten spreken zelfs over “een nieuwe wereld”. Tot nu toe…
Case study: Fantastic Delites
Bizarre stunts voor een zakje chipsEen lezing zonder humor is als een marketeer zonder budget. Je doet je best, maar…
Crowdsourcing en vertrouwelijkheid: 4 trucs uit het werkveld
Met crowdsourcing kom je in contact met je doelgroep zoals je nog nooit eerder in contact bent gekomen. Opeens kan…
Crowdsourcing en de wereld van nu
Iets meer dan een maand geleden was het pittoreske LouvainLaNeuve (België) omgetoverd tot een inspirerend broeinest, tijdens de eerste lokale…
Crowdsourcing in… deel 1: FMCG & retail
Crowdsourcing is op veel plekken mogelijk. Van een kleine Amsterdamse hamburgertent, tot ’s werelds grootste hamburgerconcern. Van kinderfietsjes, airlines en…
Crowdsourcing – de stand van zaken
“Crowdsourcing is populair”.” Crowdsourcing is hot”. “Crowdsourcing groeit explosief”. Quotes die afgelopen jaar geregeld de revue in het marketinglandschap passeerden…
Hoe kan je effectief en efficiënt crowdsourcen? (deel 3)
Crowdsourcing is populair. Steeds meer organisaties betrekken grote groepen mensen om een bepaalde meerwaarde te realiseren. Helaas gebeurt dit vaak…