Tristan Lavender

Sr. Global Content Strategist, Writer & Editor bij Philips

Schrijven is mijn eerste liefde; fotograferen mijn tweede. Ik werk als contentstrateeg, redacteur en schrijver bij Philips. Daarnaast blog ik op persoonlijke titel over marketing en verken ik de wereld graag met mijn camera.

Vijf redenen waarom je alle marketingtrends voor 2020 het best kunt negeren
Virtuele influencers. Voice search. Hypertargeting. Chatbots. TikTok. Je zou wel gek zijn als je deze marketingtrends voor 2020 over het…
De kracht van introversie in een extraverte marketingwereld
Het was de mooiste stilte die ik ooit had gehoord. Ik had verhalen over Groenland gelezen, maar bij de eindeloze…
Zo maak je de omslag van campagnematige naar continue b2b-marketing
Campagnes in b2b-marketing zijn achterhaald. Het is tijd voor een continue aanpak, schreef ik in mijn vorige blogpost. Geen losstaande…
Waarom campagnes achterhaald zijn in b2b-marketing
Het is een van de meest vertrouwde marketingbegrippen. En ook een van de meest gedateerde. De campagne. In veel b2b-organisaties…
Joe Pulizzi: “Durf keuzes te maken in je contentmarketing”
Wat als alle blogposts, video’s en whitepapers van jouw bedrijf morgen van het internet verdwenen zouden zijn? Zou iemand ze…
Je medewerkers zijn geen marketingkanaal
Stop jij de tassen van je medewerkers vol met folders om uit te delen op een netwerkborrel? Vraag je hen…
Social media en het probleem met always-on marketing
Deel 4 van een reflectie op de staat van social mediaHoe zag jouw leven eruit toen je nog geen smartphone…
Social media en het vergeten geheim van de marktverkoper
Deel 3 van een reflectie op de staat van social media en social businessTerug naar het dorpsplein van weleer. Waar…
Social media en de vermenselijking van je merk
Deel 2 van een reflectie op de staat van social media en social businessHet was in de lente van 2011,…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!