Hi! Mijn naam is Wendy Oude Veldhuis, marketingstrateeg en beïnvloedingspsycholoog met ruim 16 jaar ervaring in marketing en media. Wist je dat er meer dan 200 beïnvloedingstechnieken bestaan? Ik vertel je graag over de toepassingen, zowel in mijn blogs als in de trainingen en masterclasses die ik verzorg.
Wat als alle marketeers morgen omvallen?
Als alle marketeers morgen omvallen… Heeft iemand daar dan écht last van?
[Teruglezen] Ook jij kunt het Ikea-effect toepassen
Als je zelf creëert, ben je bereid meer te betalenBij ons in het winkelcentrum zit een Lidl-supermarkt met een broodafdeling.…
Waarom Clubhouse opeens zo populair is
De psychologie achter de app‘Opeens’ was het daar, een nieuwe hype. The next big thing. De verrassing van 2021: Clubhouse.…
Waarom we ons zo laten gaan op Black Friday
In 2015 werd Black Friday in Nederland geïntroduceerd, door een aantal dappere winkeliers die het Amerikaanse koopfestijn naar ons land…
Het Ikea-effect: waarom je nu bij Lidl je eigen brood mag snijden
Plus tips over hoe jij het Ikea-effect kunt toepassenBij ons in het winkelcentrum zit een Lidl-supermarkt met een broodafdeling. Mooi…