Wijnand van der Waal

Account- & Projectmanager bij The Cre8ion.Lab

Accountmanager bij reclamebureau The Cre8ion.Lab. Talent bij de oprichting van Sportnext, Frontrunner bij Golazo Sports en veelzijdige middenvelder bij Triple Double Sportmarketing.

Marketeers, het proces is minstens zo belangrijk als het resultaat!
In de vluchtige wereld waarin we leven worden (sport)marketeers binnen 140 tekens afgerekend op het resultaat. Uiterst effectief en even…
De hijack van een Olympische socialmediacampagne: #CheersToSochi
Bedacht om atleten tijdens Sotsji aan te moedigen en vervolgens gekaapt voor het verspreiden van een boodschap over mensenrechten. Het…
Generatie HD
Wie de hoofden van Generatie HD omhoog wil krijgen moet volgens Marty Conway drie hoofdzaken goed begrijpen Er wordt binnen…
Puma betaalt fans voor het delen van foto’s op social media
Het lijkt bijna te mooi om waar te zijn, en toch is het zo: het Duitse sportmerk Puma biedt fans…
Sport App Awards van start in vernieuwde opzet
De derde editie van de Sport App Awards gaat in een vernieuwde opzet van start. Net als voorgaande jaren kunnen…
Wat is dat toch met print?
Zijn dit de laatste stuiptrekkingen van een achterhaald medium of is er een blijvende plaats voor de charismatische papiermachine? De…
Mini-documentaires als personal branding veroveren de sportwereld
In april van dit jaar (zie hier de beelden) hield de basketbalwereld zijn adem in, Derrick Rose (een van de…
De NOS brengt internet naar de TV
De sportzomer van 2012 is de ideale testcase voor vele mobiele, sociale en digitale initiatieven. Zo ook die van de…
Nike’s Find Your Greatness: perfecte ambush of normale activatie?
Afgelopen week heeft Nike met Find Your Greatness wederom de grenzen van ambush marketing opgezocht. In een commercial zijn sporters…
Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!