Onder de naam Boon Strategy positioneert Wouter Boon merken en helpt ze aan een effectieve en toekomstbestendige merkstrategie. Wouter schreef ook het boek Defining Creativity – over de ‘art and science’ van creativiteit – en maakt de podcast Creative Achievers – over de geheimen van creatief succes. Wouter studeerde rechten en werkte zelfs korte tijd als advocaat, maar is inmiddels al bijna 20 jaar merkstrateeg. Tenslotte geeft hij ook gastcolleges en lezingen over merken, creativiteit en innovatie.
Als je dan voor een persfoto een model kiest om je nieuwe sneakers aan de wereld te tonen, stap dan eens af van die klassiek blonde stewardess.
Ik bespreek de politieke boodschappen die ik deze week op straat tegenkwam en die méér communiceren dan ‘Stem X’ (in min of meer willekeurige volgorde).
De oplossing voor al dit amateuristische gehannes lijkt de chatbot. Lijkt, zeg ik erbij, want er zijn veel slechte chatbots in omloop.
Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.
Afgelopen weekend kwam ik een advertentie tegen van de Europese Unie die nogal wat vragen bij me opriep.
President van de FIFA Gianni Infantino benadrukte dat echt iedereen welkom is in Qatar....
Wie hippigheid en gratis exposure wil genereren rond een merk, moet daar budget voor uittrekken.
My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte.
Geen één klant zal zich herinneren waarvoor dat merk nu eigenlijk staat.