partner

ZIGT

Website

ZIGT is al meer dan twintig jaar hét onafhankelijke bureau van Nederland, waar vrijheid en groei centraal staan; Freedom to grow. Dat geldt zowel voor onze mensen, als de merken waar we voor werken. We hebben vier pijlers: Strategy, Media, Performance en Create en bieden daaronder een zeer compleet palet aan diensten aan, die we ook juist sterk met elkaar verbinden. Maar altijd on demand, vrijheid staat niet voor niets hoog in het vaandel. We werken vanuit Hoofddorp, Utrecht, Arnhem en Zaventem voor schitterende merken: marktleiders, challengers en start-ups met een sterke lokale marktbenadering in de Benelux.

De impact van laaggeletterdheid: waarom dit probleem ons allemaal aangaat

In Nederland is laaggeletterdheid een probleem dat veel mensen niet zien. We denken dat iedereen na de basisschool goed kan lezen en schrijven, maar dat is niet zo. 1 op de 5 volwassenen in Nederland heeft moeite met lezen, schrijven en digitale vaardigheden.

Salsa Shop leidt de burrito-revolutie in Nederland

De Nederlandse fast-casual eetmarkt is volop in beweging en Salsa Shop speelt hierin een grote rol. Wat begon als een idee van twee jeugdvrienden, is uitgegroeid tot een succesvolle restaurantketen die vers Mexicaans eten binnen 90 seconden bereidt en aflevert.

De toekomst van LinkedIn met Generative AI en videocontent

We bevinden ons midden in de Artificial Intelligence-revolutie. Generative AI, een technologie die de creativiteit en productiviteit van professionals radicaal verandert. En deze revolutie heeft ook LinkedIn bereikt.

LinkedIn als groeiplatform voor professionals en bedrijven

LinkedIn is niet meer weg te denken uit de arbeidsmarkt. Met ruim 11 miljoen gebruikers in Nederland en meer dan 1,1 miljard wereldwijd, is het platform uitgegroeid tot een essentieel hulpmiddel voor persoonlijke én zakelijke groei.

De toenemende groei van podcasts en podcastadvertenties

Podcasts zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit het dagelijkse leven van veel Nederlanders. De groei van dit medium biedt adverteerders een unieke kans om hun merkboodschap op een persoonlijke en effectieve manier over te brengen. Maar hoe staat het eigenlijk met de kennis over podcastadvertenties onder adverteerders?

Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op YouTube

Een merk opbouwen op YouTube is niet gemakkelijk. Dagelijks worden er zo’n 300.000 nieuwe video’s op het platform gepubliceerd. Toch slagen sommige zogenoemde YouTubers erin om door te breken en grote successen te behalen.

Van start-up tot groene marktleider: het verhaal van Packaly

Duurzaamheid speelt een steeds belangrijkere rol. Packaly, een snelgroeiend logistiek bedrijf, heeft duurzaamheid centraal staan en kan met zekerheid stellen volledig groen te opereren.

Energiek en gefocust: de opmars van First Energy Gum

Van idee tot marktintroductie.

TikTok als populaire zoekmachine voor Gen Z

Waarom zou je nog googelen als je het ook kan tiktokken? TikTok wordt steeds vaker als zoekmachine gebruikt - vooral onder Gen Z’ers - en dat is natuurlijk niet zonder reden.

Meer berichten...

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!