Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Fijn dat u nu klant bent! Maar ons niet (meer) bellen

Nieuwe klant(en). Elke organisatie wil ze. Maar waar is de balans tussen het koesteren van nieuwe en bestaande klanten?

Is vrijheid, blijheid?

Vrijheid. Autonomie. Niet zomaar termen in deze tijd van het jaar.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Customer Value Management; het verschil tussen waarde en prijs

Wanneer de waarde niet duidelijk zichtbaar is, kan je het de klant niet kwalijk nemen dat deze er niet voor wil betalen. Zeker niet in B2B.

Daar gaan we weer

Voor het opnemen van nieuwe video’s voor mijn YouTubekanaal ben ik in Maastricht. In het Crowne Plaza om heel concreet te zijn.

Kama-jaja-jippie-jippie-jeey!

Een vreugdekreet, in tijden van veel te weinig vreugde en vrede. Tegenstrijdigheid alom in het hier en nu, de oorlog relativeert alles. De gevolgen hier staan in schril contrast met de opofferingen daar. Gelukkig genoeg journalisten om ons te informeren en te laten relativeren.

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.

De optimale klantreis; wie pakt de regie?

‘Het is belangrijk om successen meetbaar te maken, zodat alle medewerkers zien en begrijpen wat er goed gaat en wat verbeterd kan worden. Zo wordt het een gedeelde verantwoordelijkheid, ook als je geen CEO bent!’

Nederlandse autoverzekeraars scoren NPS van gemiddeld +58

ZLM krijgt de hoogste NPS (+96), De Goudse de laagste met +15.

Het onverwachte effect van spreken tegen een chatbot

Als klanten tijdens een adviesgesprek spreken tegen een chatbot in plaats van schrijven, komen ze sneller in een emotionele mindset, zo blijkt uit recent onderzoek van een groep Duitse en Amerikaanse onderzoekers.

Een klik met de klant

Digitale assistenten zoals chatbots en avatars worden steeds vaker ingezet voor klantcontact. En ze worden ook steeds slimmer. Een goed functionerende digitale assistent maakt de dienstverlening sneller en goedkoper en neemt menselijke medewerkers vervelend werk uit handen. Maar kunnen klanten ook een persoonlijke klik voelen met een digitale assistent?

Puberende proefkonijnen

Twee puberende zonen. Plus een lange vakantieperiode waarin ze veel tijd hebben en weinig verplichtingen. Je voelt in alles het risico van lui, langzaam en laat maar op de loer liggen. De ‘nee, nu even niet’, de ‘komt goed, doe ik straks’, de ‘jaha, maar het is vakantie’...