Het onderzoek van Comarch en VOLT District biedt waardevolle inzichten in de complexe wereld van klantloyaliteit in het huidige economische klimaat.
Marketingonderzoeker Rik Pieters van Tilburg University heeft samen met collega’s van andere universiteiten, een nieuwe, indirecte vraagtechniek ontwikkeld. Deze techniek maakt de kans groter dat mensen waarheidsgetrouw antwoorden op gevoelige vragen.
De supermarktomzet in Nederland was in 2023 voor het eerst hoger dan 50 miljard euro. Een vrij nieuwe speler in die markt is Crisp: een online winkel voor verse producten. Crisp wil nu een groter deel van de boodschappenmarkt veroveren. Growth Director Alexandra Groot vertelt hoe ze dat willen bereiken.
Dit jaar vieren we het dertigjarig bestaan van e-commerce. Het is alleen de vraag of de huidige werkwijze nog toekomstbestendig is. 50 procent van de webshops die vandaag beginnen, is binnen vijf jaar verdwenen.
In een wereld waar de economische onzekerheid regeert en de kosten van het levensonderhoud maar blijven stijgen, staat klantloyaliteit meer dan ooit onder druk. Het recente marktonderzoek uitgevoerd door Comarch in samenwerking met VOLT District, werpt een onthullend licht op deze uitdagingen.
Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School.
Wanneer heb je voor ’t laatst echt goed gekeken naar de opbouw van je klantenbestand? Enig idee hoeveel gegevens je opslaat, waar je die opslaat en wat je precies wel en niet weet van je contacten? Tijd om je data weer eens in te duiken.
Het Act Good Report is een samenwerking tussen Act Responsible en Warc en viert de beste creatieve campagnes op het gebied van sociale verantwoordelijkheid en duurzaamheid.
Aldi heeft een nieuwe stem voor zijn radio- en tv-reclames. Deze voice-over is gecreëerd door AI op basis van het stemgeluid van tien medewerkers van de discounter.
Kun je vanavond deze pasta maken? Mijn 15-jarige dochter stuurt een TikTok-video van 10 seconden hoe je de lievelingspasta van supermodel Gigi Hadid maakt.
HubSpot heeft recent onderzoek gedaan naar de sales trends van 2024. Wat blijkt? De customer journey verschuift naar self-service. En er zijn nog twee belangrijke verschuivingen.
Voorradigheid zien op productpagina’s zonder voorraad is frustrerend voor je klanten. Hoe los je dit op, zonder je SEO-waarde, autoriteit en omzet te verliezen?