Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Social media in Nederland 2023: Instagram en Tiktok mateloos populair, jongeren lopen weg bij Facebook, Instagram en YouTube

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2023 zijn bekend: Facebook en Twitter verliezen bijna een half miljoen gebruikers.

Zo schrijf je een ijzersterke briefing voor het beste resultaat

De IPA lanceerde "The best way for a client to brief an agency". Dit zijn de best practices die je kan gebruiken om je volgende briefing nóg beter te maken.

Tijd voor een nieuwe website? Dit zijn de 3 signalen

Hoera, een nieuwe huisstijl! Een nieuwe positionering! Tijd om in de positieve vibe te blijven en ook de website weer eens op de schop te nemen?

Social media in Nederland 2022: WhatsApp minder intensief gebruikt, opmars TikTok zet door

Voor het eerst inzicht in het gebruik van Telegram, Discord, Clubhouse, Reddit en TwitchMinder Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook…

Werknemers ontslaan massaal hun werkgevers

Op dit moment overweegt 67% van alle werknemers in loondienst in Nederland om te veranderen van werkgever.

Jonge ‘goeroes’ in e-commerce: trap er niet in!

Het stappenplan onthuld van types als Boyd Hoek, Joshua Kaats en Jia RuanWil jij ontsnappen aan het 'nine to five'-leven? Slechts…

De 6 digitale kansen voor NGO’s in 2023

Met een juiste blik op data is je focusgebied voor 2023 zo uitgestippeld. Werk je bij een NGO? Dan zijn het onderzoek en dit artikel een must-read.

Tien historische slogans die zijn blijven hangen

Je hebt zo van die momenten waarop je beseft hoe oud je bent. Zoals: wanneer een jongere collega toegeeft dat…

Gebruik in 2023 deze 6 elementen op je werken-bij pagina om de arbeidsmarkt voor jou te laten kiezen

Als alle vacaturepagina's van concurrenten er beter uitzien in de tijd dat werving van nieuwe mensen alleen maar belangrijker wordt, is het tijd om zelf ook aan de slag te gaan met je werkgeversmerk.

Superbowl 2023: In 10 minuten ben je helemaal bij met deze must-see commercials

Met een prijskaartje van 7 miljoen dollar voor een spotje, is het van belang dat je als merk creatief raak schiet in het reclameblok van de Superbowl. Deze 7 commercials móet je gezien hebben.

Google update: dit moet je weten over de nieuwe richtlijnen voor meta-descriptions

De richtlijnen voor pagina-omschrijvingen die getoond worden in Google's organische zoekresultaten, de zogenaamde meta descriptions, zijn door een recente update van Google…

Sociale media radicaliseren iedereen

Middels een eigen beeld- en taalcultuur wordt op social media en op internetfora een realiteit gecreëerd waar anoniem keiharde grappen gemaakt worden.