Veelgelezen - Marketingfacts
Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De purpose van purpose is purpose

Voor een onderwerp dat in veel lagen van de organisatie leeft, is het handig om te begrijpen welke waarde je als marketeer kunt toekennen aan een gedegen purpose - en of je het überhaupt een waarde mag geven.

Odido: Eigenlijk niets bijzonders

Laten we wel wezen, mobiele provider zijn is echt geen rocket science.

Hoe vaak denk jij aan het Romeinse Rijk?

De Metagids #78 - Alle wegen leiden naar Rome, blijkbaar ook alle mannelijke gedachten.

“Met elkaar kunnen we nog veel bereiken als het gaat om snel en duurzaam internationaal vervoeren”

Internationaal groeien en internationale zendingen eenvoudig maken, dat is waar Spring Global Delivery Solutions bedrijven mee kan helpen.

Gaat de burger duurzaamheid bij de consument stimuleren?

Consumenten voelen urgentie voor actie tegen klimaatverandering. Maar wie is er daarbij aan zet?

Wat zou Lay’s moeten vertellen over zijn inspanningen om duurzamer te zijn?  

Duurzaamheidslessen uit de nieuwste reclamecampagne van Lay’s in Nederland.

Thought leadership vereist uitzonderlijke content. Maar hoe produceer je die?

Tweederde van alle zakelijke beslissers klaagt over inferieure thought leadership content. Maak niet dezelfde fouten als veel concurrenten.

Wat hebben we als marketeers nog op social media te zoeken?

Marketeers moeten zich afvragen of adverteren op sociale media ethisch verantwoord is. Ik geloof van niet.

Hoe de AI van Snapchat jouw kinderen aan het vapen krijgt

Schokkende ervaring met kunstmatige evilness en toch ook een schandalig gebrek aan intelligentie via de MyAI snapbot van m’n bijna 13-jarige dochter.

De Whopper-rechtszaak van Burger King: Waar eindigt reclame en begint misleiding?

Als maat, gewicht of prijs aanzienlijk afwijken van wat wordt geadverteerd, dan stapt de adverteerder over de grens van aanvaardbare overdrijving.

Marketingtechniek; fris en toegankelijk

Verslag van een nieuw marketing-event: Een mooie start voor een eerste editie, maar gezien het belang van marketingtechnologie voor succesvolle bedrijfsvoering moet Kinepolis Jaarbeurs bij een volgende editie ramvol zitten.

Top-10 e-commercebedrijven noteert omzetdaling

Eerder gepubliceerde cijfers van onder andere het CBS leken er al op te wijzen dat er een voorlopig plafond voor de online groei is bereikt