Een verbod op gokreclames klinkt goed toch? Maar in de praktijk zou dat desastreus zijn.
De nieuwste cijfers over de Nederlandse e-mailactiviteiten zijn vorige week gepubliceerd. In de B2C vallen de e-mailratio’s tegen, maar in de B2B gaat ’t prima. En ook internationaal scoren Nederlandse marketeers uitstekend.
De online verpakkingsvrije supermarkt Pieter Pot heeft een zwaar jaar achter de rug, eindigend in een faillissement. Maar zowel klanten als partners geloven nog wel degelijk in hun concept. Daarom komt er een doorstart: de zaak gaat vanaf half maart weer open.
Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.
Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.
Het gebruik van sociale media groeit. Onder tieners (15 tot 19-jarigen) is het dagelijks gebruik van Instagram inmiddels ingehaald door TikTok. Ook Snapchat heeft vorig jaar weer terrein gewonnen met een stijging in het dagelijks gebruik onder deze doelgroep. Maar welk effect heeft dit vele scrollen op het sociaal welzijn van de jongere generaties?
Social-update: Instagram leesbevestigingsoptie, 30-minuten-TikTok-video’s, merkbescherming Meta, YouTube A/B-test en LinkedIn vergelijkbare doelgroep.
Rechtbank Utrecht doet uitspraak over cao flitsbezorgers.
IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
In 2023 kwamen de bestedingen in de tv-reclamemarkt uit op € 922 miljoen, een daling van 5,6% ten opzichte van 2022. Onlinecijfers rijzen de pan uit.
Meer verkoop via online marktplaatsen, steeds meer social media bieden marktplaatsen aan.
Organisaties die customer experience echt als strategie hebben, weten dat de stem van de klant een permanente inspiratiebron is.