Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat leren we van de Chinese e-commerce giganten?

Tegen de Chinese e-commerce giganten is eigenlijk niet op te boksen. En dat komt niet alleen door de (extreem) lage prijzen.

SEO winnen met voorradigheid zonder benadelen van gebruikerservaring

Voorradigheid zien op productpagina’s zonder voorraad is frustrerend voor je klanten. Hoe los je dit op, zonder je SEO-waarde, autoriteit en omzet te verliezen?

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

Server side tracking: van third party naar first party

Al jaren wordt er geroepen dat de tijd van eigen dataverzameling is aangebroken.

Waarom Server Side Tracking in 2024 nog belangrijker zal worden

Betrouwbaardere gegevens, privacy-bescherming, betere online marketing en een snellere website.

Het veranderende zoekgedrag van consumenten

Voor organisaties is het cruciaal om aanwezig te zijn, daar waar hun doelgroep zich bevindt. Of dit nou op Google is, een forum, marketplace of socialmediaplatform. Zes inzichten over hoe je daarop in kunt spelen.

Post-covid klachten voor e-commerce

De strijd van ecommerce ná COVID-19

‘Sonic branding net zo belangrijk is als het gebruik van goede visuals’

Onderzoek: Geluid trekt de aandacht naar het beeld van een tv-commercial

Checklist bij een bureau voor zoekmachinemarketing

Starten met SEO en/of SEA: Zo kies je het juiste bureau