Kijk, dit overkomt mij nou ook altijd…

23 januari 2007, 08:48

… dat ik ‘t telefoonnummer van een potentieel vriendinnetje niet helemaal volledig door krijg.

Wat denk je: is dit de eerste commercial waarbij het merk en het logo niet eens hoeft getoond te worden?

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

11 Reacties

    Kasper Katje

    hahaha hele mooie, ik denk dat ik maar ff langs ga en het telefoonnummer maar gewoon ga vragen 😉


    23 januari 2007 om 10:26
    Dennis Kramer

    uuuhhh….. Axe??


    23 januari 2007 om 12:12
    Rutger78

    Is dit wel een commercial dan?

    Dit filmpje is overigens al meer dan een maand oud…


    23 januari 2007 om 12:54
    Jochem van L.

    Rutger78: Eerder richting een jaar oud (nuja, niet overdrijven, maar dit filmpje zwerft echt al een hele tijd op het internet).

    Maar inderdaad, voor welk merk is dit dan een commercial? Ik heb er nooit een commercial in gezien.


    23 januari 2007 om 13:59
    Dennis Kramer

    Ik moest meteen aan Axe denken, zou echt een commercial voor dit merk kunnen zijn….. als het idd al een commercial is…


    23 januari 2007 om 14:03
    Floris Hulsmann

    Idd voor Axe, ongeveer een jaar geleden (misschien langer zelfs). Dat is dan ook weer handig van internetcommercials, je kunt ze elk jaar weer een nieuwe boost geven.


    23 januari 2007 om 15:15
    Dennis Kramer

    🙂 Zo schijnt de oude ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial met Clinton en de voodoopop ook weer helemaal hot te zijn op Youtube.

    Logsich nu de presidentsverkiezingen in de VS langzamerhand weer beginnen….


    23 januari 2007 om 15:18
    Rutger78

    Jochem: een jaar is toch ook meer dan een maand 😉

    Wel knap overigens van Axe dat iedereen het meteen met Axe associeert terwijl er niet eens deoderant in het clipje voorkomt.


    23 januari 2007 om 15:48
    Dialogical

    Hij blijft leuk, maar het klopt het is al oud. Ik heb het volgens mij al een half jaar eerder al op YouTube gezien.


    23 januari 2007 om 15:56
    klaas

    Stond al op tonie.net


    23 januari 2007 om 19:08
    jeroenmirck

    Volgens mij heb ik deze al eens op een kleitablet zien staan…


    24 januari 2007 om 00:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!