T-mobile start interactieve campagne rondom mobiel internetten
Ter promotie van mobiel internetten heeft T-mobile vandaag Wendy’s Wereld gelanceerd. Via korte, komische filmpjes begeleidt Wendy de speler naar verschillende locaties, waarbij ze gebruik maakt van internet op haar mobieltje. Met behulp van hints – die Wendy ook achterlaat op Hyves – is te achterhalen wáár ze naar toe gaat. Wie de eindbestemming van Wendy ontdekt, maakt dagelijks kans op een Nokia N73. Doel van de site ontwikkeld door Agency.com is een nieuwe gebruikersgroep kennis te laten maken met en enthousiast te maken over mobiel internet. Tijdens het spel wordt duidelijk hoe handig mobiel internet kan zijn in het dagelijkse leven. Wendy, een vlotte meid van 26, reageert (op soms gevatte wijze) op elk trefwoord dat je intypt. Vul eens “bitch” in zou ik zeggen. Oh ja, Marketingfacts vindt ze een geweldig site, leest ze dagelijk ;-). Mooi initiatief waarbij ik eerlijk gezegd verwacht had dat MMS/SMS ook ingezet zou worden, maar misschien komt dat nog.