Mobile Media & Marketing Awards: De nominaties
De nominaties voor de Mobile Media & Marketing Awards (MMMA) zijn bekend. MMMA is een initiatief van MobGen en Telegraaf Media Nederland en is bedoeld om mobiele marketing meer op de kaart te zetten. Mobiel internet wordt steeds vaker gebruikt door de consument en hierdoor neemt het bereik toe op mobiel internet. De voorspelling is dat binnen twee jaar meer mensen gebruik van mobiel internet maken dan internet via de vaste PC of laptop. Ook de tablets winnen steeds meer terrein. Het MMMA evenement presenteert de ‘best practices’ op het gebied van mobiel. Klik hier voor het programma.
Nominaties
Op 25 januari vindt op het hoofdkantoor van Telegraaf Media Nederland de uitreiking plaats. De volgende cases zijn genomineerd in vijf categorieën:
- Beste Mobiele Website:
NS, KLM en TVGids.mobi
- Beste Mobiele Applicatie:
Spotify, Hyves, Kieskeurig, AH en Nike
- Beste Mobiele Tablet Applicatie:
Nu HD, De Telegraaf HD, Autoweek
- Beste Mobiele Advertising Campagne:
KWF Kankerbestrijding, Centraal Beheer Achmea, Audi
- Mobile Marketeer of the Year:
KLM, Rabobank, Nike
- Publieksprijs Beste Mobiele Toepassing:
Hyves, Buienradar, NS Reisplanner
Inschrijven kan via deze link.
Juryleden
Bovengenoemde genomineerden zijn gekozen door de vakjury. Deze jury bestaat uit Joost Phoelich (managing director IAB), Sander Kranenburg (partner PricewaterhouseCoopers), Frank Eijken (CCO Zoom.in) en Tijmen Bos (IAA).
Mobile Media Guide
Tijdens het evenement wordt gratis de Mobile Media Guide 2010 overhandigd. Dit is het mediafeitenboekje voor Mobiel.
Beste Harald,
De genomineerde voor Beste Mobiele Website is TVGids.nl, niet TVGids.mobi kunt u dit aanpassen?
Alvast bedankt