Advertorial: Win een Nokia Lumia 800!
Afgelopen oktober was het zover. Nokia en Microsoft maakte de langverwachte eerste Nokia smartphone met Windows Phone bekend: de Lumia 800. Vanuit Marketingfacts mochten wij het toestel al even onder de loep nemen. Wat ons betreft hebben Google en Apple er een flinke concurrent bij. Het toestel heeft een user interface waar je u tegen zegt. Ook de applicaties zijn verweven in het minimalistische design, waardoor je echt een integrale ‘Windows ervaring’ hebt.
Ook voor zakelijke gebruikers zijn er volop mogelijkheden. Door de telefoon te koppelen met Skydrive, Office 365 en/of SharePoint heb je je documenten en bestanden in de cloud en kun je met meerdere apparaten of met meerdere gebruikers samen werken aan één document.
Amazing Everyday
De Lumia 800 wordt gelanceerd met de campagne “Amazing Everyday”, die draait om die verassende gebeurtenissen die je dag nét even bijzonder maken. Wat maakt nu jouw dag als marketeer?
Om kans te maken op deze mooie telefoon dagen we je als marketeer uit om de meest verassende, doeltreffende en spraakmakende mobiele toepassing die je tegen bent gekomen te delen. Welke mobiele actie of applicatie zorgde voor een glimlach op jouw gezicht?
Doe mee
Om mee te dingen naar de Lumia 800 stuur je een foto of video in van je favoriete mobiele toepassing. Denk breed: het mag een campagne zijn, een app, zolang het maar met mobiel te maken heeft. Geef bij je inzending antwoord op de volgende twee vragen:
1. Hoe kwam je met de mobiele toepassing in aanraking?
2. Vul aan: Deze mobiele toepassing is amazing omdat…
Stuur je inzending naar redactie@marketingfacts.nl. Uit alle inzendingen kiezen wij de leukste en meest spraakmakende!