HP en Nokia samen in Visual Radio

9 januari 2005, 09:02

Mensen die mij kennen weten dat ik helemaal niets zie in mobiele TV. Maar dit nieuwe concept van HP en Nokia? Dat zou het best wel eens helemaal kunnen gaan maken!

Visual Radio is radio met begeleidend beeld, als diashow. En dat kost aanmerkelijk minder bandbreedte – en dus energie – dan mobiele TV.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    De interactieve voorbeelden in de demo zijn erg goed; ik geloof absoluut in dit concept!


    9 januari 2005 om 18:02
    Tim Koppers

    Een goede cross-selling mogelijkheid, denk aan ring(real)tones, wallpapers, screensavers, andere singles, cd’s, songteksten wat je allemaal per artiest kunt gaan aanbieden.


    10 januari 2005 om 09:28
    Steef

    Zie dit ook wel zitten. Moeten ze wel de kosten een beetje normaal houden en het aantal beelden per minuut ook binnen de perken.

    Damn, het wordt toch eens tijd dat ze die kosten voor data een beetje normaal gaan maken, net als bij een internetverbinding nu. Hopelijk hebben we snel landelijke wimax dekking.


    10 januari 2005 om 13:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!