Promotie via 3D video

20 januari 2006, 18:57

Promotie via 3D video

September vorig jaar lanceerde Lexus een nieuwe auto op Times Squares in New York. Middels een speciale techniek genaamd Free Format van Vizoo werd de nieuwe auto in 3D geprojecteerd en konden kijkers de kleur en beweging van de auto beinvloeden. Het beste kun je de video (6,5 mb) bekijken om een indruk te krijgen.

Een variant hierop werd toegepast voor een modewinkel in Kopenhagen met een video (2,3 mb) van een strippend model die na sluitingstijd nog wat kleren aan het passen is.

Mooie promotietechnieken die de nodige aandacht oplevert, zeker het laatste voorbeeld. Via Freshcreation.nl.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!