Slate is aan ’t textcasten

17 mei 2006, 10:23

Nieuwssite Slate heeft iets nieuws bedacht: podcasten met tekst in plaats van audio. En ze noemt ‘t: ‘textcasting’.

Het principe achter textcasting is simpel: een MP4 audiobestand kan textuele meta-informatie bevatten, over bijvoorbeeld het nummer, het album en/of de artiest. Slate plaatst nu nieuws headlines in de meta-informatie van een 15 seconden durende stiltes. En die textcasts lees je door het geluidsloze bestand af te spelen, en op de middelste knop van je iPod te klikken tot de ‘bij het muzieknummer behorende’ informatie in het iPod-schermpje verschijnt.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!