Website maken met Froukje de Both (2)

2 juni 2006, 03:52

Website maken met Froukje de BothSinds kort volgen we presentatrice en actrice Froukje de Both die in Webmee TV haar eigen website maakt. Dat doet ze niet alleen maar daarbij krijgt ze hulp van Joris Lutz die haar op pad stuurt naar diverse vakspecialisten.

In de tweede aflevering, die vanaf vandaag online staat, gaat Froukje beginnen met het ontwerpen van haar website en gata daarbij op bezoek bij Clockwork. In de komende afleveringen gaat Froukje nog langs bij BOL.com om te praten over ecommerce en zien we Jeroen van der Wiel die haar helpt om met haar website op nummer één te komen in Google. Voor de vijfde aflevering was de filmploeg van Webmee TV gisteren aanwezig in Baarn om een aantal businessbloggers voor de camera te halen. Ben benieuwd naar het resultaat!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Robert de Boer

    Volgens de cameraman waren die opnamen voor aflevering 4, maar dat is een detail 😉 Blijf het een leuk concept vinden. Knap om als webhostingbedrijf dit soort vernieuwende dingen (in die branche dan) in te zetten en daarmee over de vloer te kunnen komen bij grote bedrijven (Clockwork, Bol.com, enz).


    2 juni 2006 om 04:32
    Paul van Veenendaal

    Leuk concept, en ben benieuwd of Jeroen van der Wiel, Froukje op nummer 1 weet te krijgen voor leuk, slim. knap, woest aantrekkelijk (zie filmpje) ha ha.

    Wie zijn er allemaal geinterviewd tijdens de Businessbloggers dagen?


    2 juni 2006 om 11:57

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!