De wasmachine is één grote oceaan

12 juni 2006, 06:16

De wasmachine is één grote oceaanAriston’s commercial visualiseert het wasproces van de wasmachine alsof je in de wereld van ‘Nemo’ bent terechtgekomen. Leuk bedacht en prachtig uitgevoerd. Zo worden de mouwen van een ‘saaie’ blouse ineens als een heuse anemoon uitgebeeld en is je dekbed getransformeerd naar een soort van rog. In combinatie met de buitentemperatuur een aanlokkelijk wereldbeeld.

Ronald ter Voert
ADVISOR | MODERATOR | EXPERT in the field of (digital) media, marcom, tech & innovation | Owner of RTV MEDIA. bij RTV MEDIA.

Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom, tech & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Hij is ook als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen, is dagvoorzitter en moderator bij EMERCE, produceert podcasts en nog veel meer.

Categorie
Tags

5 Reacties

    media

    Inderdaad een prachtige commercial!


    12 juni 2006 om 06:37
    Ronald ter Voert

    @marco: lijkt me dat deze ‘verkoelende’ commercial een welkome onderbreking is op deze hete dag.


    12 juni 2006 om 06:41
    Merien

    Heeft iemand enig idee wie het filmpje gemaakt heeft?


    12 juni 2006 om 08:10
    Peter Bonjernoor

    Bovenaan de pagina staat dit…

    Ariston “Aqualtis”

    Director: Dario Piana

    Production: Film Master


    12 juni 2006 om 08:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!