Press one for murder

13 november 2006, 18:00

Met een bijzondere online campagne op www.press1formurder.nl heeft KPN vandaag ‘thuis beeldbellen’ geintroduceerd. Middels een draadloze beeldtelefoon van Philips kunnen klanten van InternetPlusBellen, beeldbellen naar een pc met webcam of een andere beeldtelefoon.

In de online campagne waar beeldbellen natuurlijk een cruciale rol in speelt, moet de moord op een beroemd fotomodel worden opgelost. Vier ‘vrienden’ zijn verdacht en kijkers spelen een actieve rol in het door Herman Brusselmans geschreven mysterie, waar de Philips beeldtelefoon een belangrijke rol speelt. Naast SMS, filmpjes van beeldbellende verdachten is ook Windows Live Space met pagina’s van de verdachten ingezet. Mooi uitgewerkte campagne.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Kasper Katje

    Nu alleen nog even zorgen dat de klanten voor InternetPlusBellen corrct en snel aangesloten worden want als daar ook nog eens beeld bij moet komen… ik hou mijn hart vast.


    13 november 2006 om 18:29
    mangold

    Erg mooie productie. Qi!


    13 november 2006 om 20:04
    Erik

    Dank je Carl. Al vrienden opgegeven, met hun 06 nummer erbij?


    13 november 2006 om 21:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!