Proximus geeft elke klant een gratis moblog

10 januari 2007, 09:18

De Belgische telecomprovider Proximus biedt al haar klanten – zowel pre- als postpaid – gratis moblog-functionaliteit aan. Zelfs het MMS-sen van je foto’s naar je moblog kost nix, nada, noppes.

Het concept is extreem goed en open uitgewerkt: in plaats van restricties zoals ‘je kunt je foto’s alleen na inloggen bekijken’ op te leggen, heeft Proximus haar systeem juist enorm open gemaakt. Je kunt je moblog bijvoorbeeld in no-time aan je Blogger account koppelen, zodat elke ge-MMS-de foto niet alleen op je Proximus moblog komt te staan, maar ook direct in je Blogger blog wordt doorgeplaatst. En voor andere blog-platformen zijn er ook nog plugins in ontwikkeling. Verder er is ook een makkelijk te copy/pasten slideshow-code, voor plaatsing in je Hyve, op je website of in reacties op blogs, in fora en dergelijke.

Om de moblogs te promoten is I love Josiane in ‘t leven geroepen. Het bureau achter al dit moois is het Brusselse Emakina.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    Maarten Soetens

    Ik vind dat “I love Josiane” ontzettend mooi gemaakt. Doet me veel denken aan Amélie (film).


    10 januari 2007 om 10:34
    Dave

    Vond ‘m juist een beetje simpel.


    10 januari 2007 om 10:43
    David

    Simpel concept, cool chick 🙂

    Wat wil een mens meer?

    😉


    10 januari 2007 om 11:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!