Kijk, dit overkomt mij nou ook altijd…

23 januari 2007, 08:48

… dat ik ‘t telefoonnummer van een potentieel vriendinnetje niet helemaal volledig door krijg.

Wat denk je: is dit de eerste commercial waarbij het merk en het logo niet eens hoeft getoond te worden?

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

11 Reacties

    Kasper Katje

    hahaha hele mooie, ik denk dat ik maar ff langs ga en het telefoonnummer maar gewoon ga vragen 😉


    23 januari 2007 om 10:26
    Dennis Kramer

    uuuhhh….. Axe??


    23 januari 2007 om 12:12
    Rutger78

    Is dit wel een commercial dan?

    Dit filmpje is overigens al meer dan een maand oud…


    23 januari 2007 om 12:54
    Jochem van L.

    Rutger78: Eerder richting een jaar oud (nuja, niet overdrijven, maar dit filmpje zwerft echt al een hele tijd op het internet).

    Maar inderdaad, voor welk merk is dit dan een commercial? Ik heb er nooit een commercial in gezien.


    23 januari 2007 om 13:59
    Dennis Kramer

    Ik moest meteen aan Axe denken, zou echt een commercial voor dit merk kunnen zijn….. als het idd al een commercial is…


    23 januari 2007 om 14:03
    Floris Hulsmann

    Idd voor Axe, ongeveer een jaar geleden (misschien langer zelfs). Dat is dan ook weer handig van internetcommercials, je kunt ze elk jaar weer een nieuwe boost geven.


    23 januari 2007 om 15:15
    Dennis Kramer

    🙂 Zo schijnt de oude ‘Even Apeldoorn bellen’-commercial met Clinton en de voodoopop ook weer helemaal hot te zijn op Youtube.

    Logsich nu de presidentsverkiezingen in de VS langzamerhand weer beginnen….


    23 januari 2007 om 15:18
    Rutger78

    Jochem: een jaar is toch ook meer dan een maand 😉

    Wel knap overigens van Axe dat iedereen het meteen met Axe associeert terwijl er niet eens deoderant in het clipje voorkomt.


    23 januari 2007 om 15:48
    Dialogical

    Hij blijft leuk, maar het klopt het is al oud. Ik heb het volgens mij al een half jaar eerder al op YouTube gezien.


    23 januari 2007 om 15:56
    klaas

    Stond al op tonie.net


    23 januari 2007 om 19:08
    jeroenmirck

    Volgens mij heb ik deze al eens op een kleitablet zien staan…


    24 januari 2007 om 00:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!