Viral Friday: Cristiano Ronaldo vs Bugatti Veyron

18 januari 2008, 08:00

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is voor Nike met Cristiano Ronaldo vs Bugatti Veyron. Ter promotie van de nieuwe Nike Mercurial Vapor IV schoenen neemt Manchester United speler Cristiano Ronaldo in de nieuwste Nike viral het op tegen één van de meest geavanceerde auto’s ooit, de Bugatti Veyron. Op plek 2, Bloody Omaha. Het BBC programma Timewatch reconstrueerde de slag bij Omaha Beach in vier dagen tijd op zeer realistische wijze met drie grafische ontwerpers. Best Street Party Ever van Corey Delaney maakt de top 3 deze week compleet. De 16-jarige Australiër Corey Delaney Worthington werd afgelopen week op slag wereldberoemd, door de MSN party die hij in Melbourne organiseerde. Het feestje liep volledig uit de hand. Schade: 13.000 euro.

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties.

Meer

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!