• Mobile
    wordt gesponsord door

Viral Friday: Trapped in an Elevator for 41 Hours

Viral Friday: Trapped in an Elevator for 41 Hours

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar viralfriday@marketingfacts.nl.

De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is Trapped in an Elevator for 41 Hours. Tegen elf uur op vrijdagavond (in oktober 1999) wilde hij even naar beneden met de lift vanaf 39ste verdieping om een sigaret te roken. Het zou de langste rookpauze uit het leven van de 34-jarige New Yorker Nicolas White worden. Op plek 2, Human Snake. Ter promotie van Nokia’s game console N-Gage creëerde Farfar samen met productie maatschappij Hobbyfilm de innovatieve campagne “Get Out and Play” met een prachtige stop-motion game en viral video gebaseerd op het populaire spelletje Snake. Humanitainment.com maakt met Baracky: The Movie de top 3 deze week compleet. Hillary Clinton was haar politieke dood nabij, maar ze heeft zich afgelopen week in Pennsylvania knap terug geknokt in de strijd! Maar kan ze winnen van Baracky ...

Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties.

Meer


Delen



Er zijn 8 reacties op dit artikel

  • Wat een fantastische links. Vooral die lift film. Heb hem net bekeken met zoons. Plast hij nu elke keer tegen de liftschacht aan? Mooi materiaal over de reactie van de mens op sit soort situaties.

    geplaatst op
  • Jammer dat deze er niet bij staat, een viral van eigen bodem;

    http://www.youtube.com/watch?v=A9sgnuNviM0

    geplaatst op
  • @ Gerard, wat is er viraal aan het filmpje?

    geplaatst op
  • @ Sjef, iets is viraal als het zichzelf verspreid en zo is dit filmpje ook bij mij terecht gekomen. Wat is er volgens jou niet viraal aan dan?

    geplaatst op
  • @ Gerard, Ik neem als simpele vuistregel: Grof, Geil of Grappig, de drie G's. Ik vind het
    niet Grof, niet Geil en zeker niet Grappig. Duidelijk ;-)

    geplaatst op
  • @ Sjef, tja over smaak valt niet te twisten he.. vond m wel grappig, je ziet niet zo vaak iemand inbreken bij disneyland toch. Dacht in eerste instantie dat het een try before you die actie was

    geplaatst op
  • Niet grof, een beetje geil en grappig dat moet je zelf bepalen: de nieuwe virale actiesite van Jillz.

    geplaatst op
  • @olivier Leonieke en ik krijgen de Jillz actiesite allebei niet aan de praat: FF met Mac....
    Dat maakt het wat minder viraal.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.