Viral Friday: Love China
Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Tips en ideeën kun je sturen naar {encode=”viralfriday@marketingfacts.nl” title=”viralfriday@marketingfacts.nl”}.
De nummer 1 positie in de Viral Friday Top 10 van deze week is Love China. Sinds half april hebben miljoenen Chinese MSN en QQ gebruikers massaal gehoor gegeven aan de internetactie Love China of (L)China, door een rood hart met daarachter ‘China’ voor hun chatnaam te plaatsen. Op plek 2, Britain’s Got Talent: Michael Jackson. Operazanger Paul Potts werd dankzij Britain’s Got Talent en YouTube een internet fenomeen met miljoenen hits, gaat het Michael Jackson imitator Suleman Mirza ook lukken? Shortsbus.com maakt met Trapped in an Elevator with Diarrhea de top 3 deze week compleet. Een grappige parodie op de de #1 viral van vorige week “Trapped in an Elevator for 41 Hours”.
Benieuwd naar de complete top 10 van deze week? Kijk dan snel verder! Uiteraard zijn we zeer benieuwd naar jullie reacties.
3,5 mln tot 5 mln is natuurlijk waanzinnig! En bewijst ook dat je razendsnel anderen kunt ‘aansteken’. Nu ben ik persoonlijk erg benieuwd naar het effect van deze actie. Wordt dit medium door de autoriteiten voor vol aangezien? Doen ze er wat mee?
Ah, heel goed, je had ‘m dus niet gemist! Heb ik die weddenschap toch gewonnen 😉
Wat is dat filmpje van diaree in de lift ranzig zeg. Meestal kan ik wel goed tegen dit soort dingen, maar deze is echt ranzig. Wat mij dan weer intrigreert: wat/wie is shortbus?
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!