Netsize lanceert grootschalig onderzoek naar mobile marketing

16 september 2009, 04:14

{title}Netsize lanceerde gisteren een groot marktonderzoek naar mobile marketing. Met het onderzoek wil Netsize achterhalen in hoeverre mobile marketing een volwassen instrument aan het worden is in de marketingmix. In het survey wordt gevraagd naar strategische drijfveren, tactieken, budgetten en naar plannen voor de korte termijn.

Het survey is een follow-up onderzoek voor het onderzoek dat Netsize in 2008 hield samen met Informa Telecoms. Stanislas Chesnais, CEO van Netsize. “This year’s survey provides a reality check: how are companies moving ahead with mobile marketing in the current economic frame, and what did they do to enable successful campaigns.” Het rapport wordt gepubliceerd in oktober. Marketingfacts zal een uitgebreid verslag hier publiceren.

Ga hier naar de vragenlijst

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!