[Advertorial] Marketing als succesfactor van innovaties: innoMarketing Congres 2013
Ben jij een marketing- en/of communicatieprofessional? Heb jij te maken met innovaties in jouw organisatie en wil je weten hoe je die succesvol naar de markt brengt? Laat je dan op 19 november a.s. inspireren door grote merken, innovatieve concepten en boeiende sprekers! Want dan vindt de tweede editie van het innoMarketing congres plaats op de High Tech Campus in Eindhoven, ‘de slimste vierkante kilometer van Nederland’.
Ondernemers en marketeers van innovatieve organisaties weten het als geen ander: een innovatief idee, product of concept is nog geen garantie voor succes. Maar hoe maak je de kans dat een innovatie slaagt zo groot mogelijk? Welke stappen moet je zetten? Wat zijn de valkuilen, de kansen, de uitdagingen? Garanties kan niemand geven, maar met inspirerende cases van succesvolle partijen kun je wel direct je voordeel doen.
Programma
Sprekers tijdens het event zijn o.a.:
- Mary-Ann Schreurs, Wethouder Cultuur, Design, Innovatie en Openbare Ruimte, Gemeente Eindhoven
- Walter Van Dyck, Associate Professor Innovation Management and Partner, Vlerick Business School
- Ruud Martens, Algemeen directeur, Independer
- Ad van Berlo, Founder VanBerlo, professor Entrepreneurial Design of Intelligent Systems TU/e, VanBerlo & TU Eindhoven
- Onno Ponfoort, Senior managing consultant, Berenschot
Welke stappen moet je zetten bij het vermarkten van innovaties? Wat zijn de valkuilen, de kansen, de uitdagingen? Doe direct je voordeel met inspirerende cases van succesvolle (internationale) partijen. Bovendien kun je meedoen aan de Masterclass Inbound Marketing, maar let op: het aantal plaatsen hiervoor is beperkt.
Schrijf je dus snel in op www.innomarketing.nl!
Speciaal tarief
Voor leden van Marketingfacts geldt een speciaal tarief van slechts 145 euro. Ben je SMP-er? Dan pak je ook gelijk 5 PE-punten mee.