AM vindt Inspiring Space op You Tube

23 juli 2008, 05:56

AM heeft tegenwoordig een eigen YouTube-kanaal waarop zij alle filmpjes plaatst die op haar websites voorkomen. Hiermee faciliteert AM kopers en potentiele kopers filmpjes toe te voegen aan hun social networks en geeft deze mensen de mogelijkheid filmpjes te delen. Voordeel hiervan is dat door het delen van content, AM beter in staat is de meningen te peilen rondom een project, haar netwerk uit te breiden en beter gevonden worden via de zoekmachines.

Mark Keuter, hoofd AM Internetbureau: “Via onze vernieuwde websites brengen we de sfeer van het project over bij de huizenzoeker. Hiervoor zijn we van impressies doorontwikkeld naar animaties, video’s dus. En deze stellen we ook beschikbaar via YouTube. Waarom? Als je een nieuwbouwwoning koopt, moet je daar vaak nog lang op wachten. Nu kun je ook je vrienden en familie laten zien wat je hebt gekocht via een YouTube-video op bijvoorbeeld je eigen Hyves-pagina. En wellicht breng je zo nog een andere woonconsument op het idee om een duurzame AM-woning te kopen.”

Specialist in interactieve communicatietoepassingen m.b.t. vastgoed en nieuwbouw in Nederland. Ik schrijf o.a. via mijn blog www.nieuwbouw20.nl over bedrijven, nieuwe internettoepassingen en websites. Bovendien worden er nieuwe inzichten, campagnes, personen en bedrijven behandeld die zich in de bouw- en ontwikkelingsbranche onderscheiden. Volg mevia @nieuwbouw20 of @fundament

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!