Immersive inspiration; dompel je onder in deze vette VR & AR-marketingcases.
Reese’s Puffs music boxes, Doritos Quest en Nolan Bushnell Arcade OG series
Na een flinke hype omtrent virtual- augmented reality leek ‘immersive tech’ van de radar verdwenen bij de meeste marketeers. Dit jaar zien we gelukkig weer veel vette campagnes. Met name via social en de browser gaan brands weer flink los. We gaan in de komende weken een paar postings plaatsen ter lering en vermaak. Check onderstaande drie campagnes die perfecte mix vinden tussen immersie en experience…
VR & AR Agency VR Owl verzamelt maandelijks de beste virtual-en augmented reality marketing cases, deze vind je allemaal terug in deze gigantische database. Zelf een vette case gespot, laat het dan gerust weten aan VR Owl!
Reese’s Puffs music boxes
Spelen met je eten en maak wat beats during breakfast. Deze campagne van Reese’s Puffs tovert je verpakking om in een old-school sequencer.
Nolan Bushnell Arcade OG series
Back to the 80’s met Atari. Oprichter Nolan Bushnell lanceert zijn eigen NFT’s met 3D modellen van je favoriete arcadekasten van classics als Pong & PacMan
Doritos Quest
Win een PS5 met deze geo-based AR treasure hunt van Doritos. Het merk kreeg maar liefst een half miljoen mensen spelers op de been met de zoektocht naar de 4 PlayStation Icons.