• Mobile
    wordt gesponsord door

Immersive inspiration; dompel je onder in deze vette VR & AR-marketingcases.

Reese’s Puffs music boxes, Doritos Quest en Nolan Bushnell Arcade OG series

Immersive inspiration; dompel je onder in deze vette VR & AR-marketingcases.
, VR Owl

Na een flinke hype omtrent virtual- augmented reality leek  'immersive tech' van de radar verdwenen bij de meeste marketeers. Dit jaar zien we gelukkig weer veel vette campagnes. Met name via social en de browser gaan brands weer flink los. We gaan in de komende weken een paar postings plaatsen ter lering en vermaak. Check onderstaande drie campagnes die perfecte mix vinden tussen immersie en experience...

VR & AR Agency VR Owl verzamelt maandelijks de beste virtual-en augmented reality marketing cases, deze vind je allemaal terug in deze gigantische database.  Zelf een vette case gespot, laat het dan gerust weten aan VR Owl!

 

Reese’s Puffs music boxes

Spelen met je eten en maak wat beats during breakfast. Deze campagne van Reese’s Puffs tovert je verpakking om in een old-school sequencer. 

 

 

Nolan Bushnell Arcade OG series

Back to the 80’s met Atari. Oprichter Nolan Bushnell lanceert zijn eigen NFT’s met 3D modellen van je favoriete arcadekasten van classics als Pong & PacMan

 

Doritos Quest

Win een PS5 met deze geo-based AR treasure hunt van Doritos. Het merk kreeg maar liefst een half miljoen mensen spelers op de been met de zoektocht naar de 4 PlayStation Icons.

 

 

 

Credits afbeelding: youtube, licentie: Alle rechten voorbehouden

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.