Mobiledataplatform.nl: portal voor mobiele professionals

30 oktober 2007, 05:47

Pocketinfo lanceerde gisteren een site voor en door mobiele professionals: Mobiledataplatform.nl. De site moet volgens Pocketinfo een portal worden voor professionals en bedrijven die zich bezig houden met mobiele data-oplossingen.

Uit het persbericht: ‘Bedrijven die op zoek zijn naar een mobiele oplossing vinden op Mobiledataplatform.nl een goed overzicht van de aanbieders en oplossingen die in de markt beschikbaar zijn. Ook kunnen leveranciers van mobiele oplossingen op Mobiledataplatform.nl hun oplossingen presenteren.’

Een redactie zal zorgen voor dagelijkse nieuwsupdates, producttesten en reportages, en er wordt ook geblogd. Op de site staat te lezen (over ons): ‘Mobiledataplatform.nl stelt zich tot doel om […] professionals met onafhankelijke berichtgeving op de hoogte te houden van ontwikkelingen in de mobiele industrie.’

Wouter Neyndorff, mede-oprichter van Pocketinfo BV: ‘Met Pocketinfo.nl bereiken we dagelijks duizenden consumenten en prosumers die geïnteresseerd zijn in mobiele technologie. We weten dat veel van onze bezoekers werkzaam zijn bij mobiele operators, toestelfabrikanten, distributeurs en ontwikkelaars van mobiele data-oplossingen. Wij maken het aanbod transparant en bieden mensen de mogelijkheid om vrijblijvend advies en ervaringen van professionals in te winnen via het discussieforum.’

Bedrijven die mobiele data-oplossingen aanbieden kunnen op Mobiledataplatform.nl een profiel aanmaken om hun producten en diensten presenteren.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Wouter Neyndorff

    Ik denk dat er wel wat raakvlakken zijn zoals een library van whitepapers die ook bij ons in opbouw is. Toch benaderen wij het meer van de content kant en Marqit meer van de consultancy (lees: actieve begeleiding) kant. Daarnaast zijn wij meer gefocused op de opbouw van een interessante en levende community.


    30 oktober 2007 om 10:24
    Jeroen Jonker Roelants

    Met Pocketinfo heeft Wouter eerder laten zien de dynamiek rond communities te begrijpen. Interessant aan de doelgroep van Pocketinfo is de mix van consumenten en professionals (of de dunne scheidslijn daartussen). Mobiledataplatform lijkt me bijna een logisch vervolg op Pocketinfo. Veel succes Wouter!


    30 oktober 2007 om 10:50
    Flitter Weblog (Roeland)

    Ziet er goed uit.

    Zal het in de gaten houden en binnenkort eens uitgebreid doornemen!


    30 oktober 2007 om 13:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!