• Mobile
    wordt gesponsord door

Pepsi Aquafina campagne vol ‘consumer generated content’

Pepsi Aquafina campagne vol ‘consumer generated content’
, Carl Mangold

imagePepsi vraagt consumenten op de website van AOL om filmpjes in te sturen waarin ze hun beste wensen verbeelden. De beste inzender wint $10.000,-

Als onderdeel van dezelfde campagne heeft Tribal DDB Dallas i.s.m. Subliminal Los Angeles een website vol professionele filmpjes gebouwd, die gebaseerd zijn op de goede voornemens van Pepsi’s consumenten.

Tribal DDB Amsterdam zette ook al eens ‘Consumer Generated Inspiration’ in, voor haar klant Centraal Beheer Achmea: de door DDB geschoten commercial met het winkelkarretje is verzonnen door Frans van Gerwen, en veroverde de derde plaats in de STER Gouden Loeki 2005 verkiezing.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 1 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.