Sterk Digitaal Merk met Ingmar de Lange [Podcast]
Ingmar de Lange heeft in mijn ogen een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat nou het beste aanpakt.
Sterker nog, De Lange beweert dat merkbouwen nu bovenaan de agenda staat van menig CMO. Waar de Amazons van deze wereld eerst weinig deden aan merkbouwen, zien ze nu hoe belangrijk het is. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld.
Merkbouwen bovenaan de agenda
Ineens staat dat merkbouwen nu bij vele bedrijven bovenaan de agenda. Wat is er gebeurd en wat kun jij hiervan leren? Hoe wordt een merk succesvol in het digitale tijdperk? Wat moet je anders doen? Wat juist niet? De Lange zit vol leuke voorbeelden en tips. Het belang van vuistregels. Hoe we vaak verkeerd naar reclame kijken. En nog veel meer. Veel luisterplezier!