Story listening en bouwen op rented land

We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.

6 januari 2023, 11:00 3686 x gelezen

Cor Hospes is een bekende spreker en trainer op het gebied van contentmarketing en storytelling. Hij traint, adviseert en coacht managers, marketeers en ceo’s. Hij is daarnaast oprichter van het contentmarketing bureau Merkjournalisten, dat bedrijven en organisaties helpt met het vertellen van verhalen die mensen in beweging brengen. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Hospes over story listening en over een content platform bouwen op rented land.

Hospes vertelt in de podcast onder andere over:

  • Zijn visie op content marketing.
  • Wat is story listening?
  • Waarom is story listening belangrijk?
  • Wat levert beter luisteren?
  • Welke rol speelt story listening in content marketing?
  • Wat is het belang van een eigen content platform?
  • Wat zijn de voordelen hiervan ten opzichte van content marketing op ‘gehuurde grond’?
  • Kun je succesvol zijn met content marketing op gehuurde grond?

Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.

Jerrel Arkes
B2B organic marketing consultant bij B2Brands

B2B marketing is veranderd. Lead generatie kent steeds meer uitdagingen. Kopers kiezen vaak al voordat de buyer journey is gestart. Wat betekent dat voor jouw aanpak? Ik help vanuit B2Brands kennisintensieve B2B bedrijven van strategie tot uitvoering met de creatie en distributie van impactvolle content. Daarmee transformeren we jouw bedrijf naar een sterk merk. Ik geloof daarbij in de kracht van organisch groeien (organic marketing). Sinds 2008 heb ik hier vele MKB en enterprise organisaties mee geholpen. Sinds 2024 doe ik dit vanuit B2Brands.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!