Story listening en bouwen op rented land
We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.
Cor Hospes is een bekende spreker en trainer op het gebied van contentmarketing en storytelling. Hij traint, adviseert en coacht managers, marketeers en ceo’s. Hij is daarnaast oprichter van het contentmarketing bureau Merkjournalisten, dat bedrijven en organisaties helpt met het vertellen van verhalen die mensen in beweging brengen. In deze aflevering van de Inbound4Cast vertelt Hospes over story listening en over een content platform bouwen op rented land.
Hospes vertelt in de podcast onder andere over:
- Zijn visie op content marketing.
- Wat is story listening?
- Waarom is story listening belangrijk?
- Wat levert beter luisteren?
- Welke rol speelt story listening in content marketing?
- Wat is het belang van een eigen content platform?
- Wat zijn de voordelen hiervan ten opzichte van content marketing op ‘gehuurde grond’?
- Kun je succesvol zijn met content marketing op gehuurde grond?
Je kan deze podcast ook via Spotify of Inbound4Cast luisteren en bekijken.