TikTok versterkt relatie met de marketingsector door toe te treden als kennispartner van DDMA
Als kennispartner van DDMA wil TikTok een actieve rol spelen in het professionaliseren van de sector en bijdragen aan een sterkere marketingindustrie.
‘De samenwerking weerspiegelt TikTok’s toewijding aan een transparante en ethische marketingsector, en biedt een platform om waardevolle inzichten en ervaring te delen met de DDMA-community’. Aldus Bastian Verhulst, Country Manager Benelux, Global Business Solutions bij TikTok.
Met TikTok’s recente uitbreiding naar een nieuw kantoor in Nederland en een wereldwijde gebruikersbasis van meer dan een miljard, is het niet gek dat zij een kans zien om hun expertise in social media en video marketing zo verder te benutten. TikTok’s betrokkenheid bij DDMA komt voort uit een gedeelde visie op verantwoordelijke marketing. Dit wordt onderstreept door hun eerdere deelname als launching partner van ‘Certified by Influencerregels.com,’ een initiatief dat influencers ondersteunt in het navigeren door wet- en regelgeving.
Overigens is het überhaupt een interessante tijd omtrent TikTok gezien de ontwikkelingen die zich momenteel in de VS afspelen…. More to come.